« タコメーター | Main | オーバーホール後日談 »

2005.02.20

ショートトリップ

ナラシ運転を兼ねて箱根へショートトリップ。
途中小雨に見舞われましたが、ひどい雨にもならず、また渋滞にもハマらずいい感じのドライブでした。

和泉にて入湯。
100%掛け流しのお湯で、なかなかいい湯でした。

その後、はつ花そばでせいろを食し、菜の花で温泉饅頭とひなあられを買って帰ってきました。

|

« タコメーター | Main | オーバーホール後日談 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/19242/43824994

Listed below are links to weblogs that reference ショートトリップ:

« タコメーター | Main | オーバーホール後日談 »